طموح Ambition
سلام الله عليك، مرحبا بك في منتدى طموح معا لنصل إلى القمة
طموح Ambition
سلام الله عليك، مرحبا بك في منتدى طموح معا لنصل إلى القمة
طموح Ambition
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.


هذا المنتدى فضاء لطلبة العلم This forum space for students to achieve the most success من اجل تحقيق أروع النجاحات
 
الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
السلام عليكم. مرحبا بكم في طريق العلم. فهو نورٌ في الظلام، وطريق إلى الجنان. اللهمَّ الطف بنا وبإخواننا المؤمنين، وانصر أهلنا في غزة وفلسطين.
المواضيع الأخيرة
» محاضرات إشكالية البحث لطلبة السنة الأولى والثانية ماستر لسانيات عربية وتطبيقية
Peopel who .. ( to complete sentences and also take advantage of the contributions in  order to generate debate and interaction ( Emptyالإثنين مارس 09, 2020 1:40 am من طرف salimmen1

» محاضرات علم النحو لطلبة السنة الثانية ليسانس دراسات لغوية
Peopel who .. ( to complete sentences and also take advantage of the contributions in  order to generate debate and interaction ( Emptyالإثنين مارس 09, 2020 1:22 am من طرف salimmen1

» ذكريات الزمن الجميل
Peopel who .. ( to complete sentences and also take advantage of the contributions in  order to generate debate and interaction ( Emptyالأحد نوفمبر 03, 2019 11:39 pm من طرف salimmen1

» السيرة الذاتية صاحب الموقع
Peopel who .. ( to complete sentences and also take advantage of the contributions in  order to generate debate and interaction ( Emptyالثلاثاء أكتوبر 01, 2019 2:47 pm من طرف salimmen1

»  اسس تربوية للتعامل مع الاطفال
Peopel who .. ( to complete sentences and also take advantage of the contributions in  order to generate debate and interaction ( Emptyالسبت سبتمبر 15, 2018 5:45 pm من طرف sallam

» بحر المتدارك ؛ وهو المحدث والخبب
Peopel who .. ( to complete sentences and also take advantage of the contributions in  order to generate debate and interaction ( Emptyالإثنين أبريل 30, 2018 5:37 am من طرف خشان خشان

» الدوائر العروضية
Peopel who .. ( to complete sentences and also take advantage of the contributions in  order to generate debate and interaction ( Emptyالإثنين أبريل 30, 2018 2:25 am من طرف خشان خشان

» تقديم العروض الرقمي
Peopel who .. ( to complete sentences and also take advantage of the contributions in  order to generate debate and interaction ( Emptyالإثنين أبريل 30, 2018 12:26 am من طرف خشان خشان

» مجلة اللسانيات الرياضية؛ دعوة إلى النشر
Peopel who .. ( to complete sentences and also take advantage of the contributions in  order to generate debate and interaction ( Emptyالأربعاء يناير 24, 2018 3:53 pm من طرف salimmen1

ترجم هذا المنتدى إلى أشهر لغات العالم
اقرأ آخر أخبار العالم مع مكتوب ياهو
ترجم هذا المنتدى إلى أشهر لغات العالم

 

 Peopel who .. ( to complete sentences and also take advantage of the contributions in order to generate debate and interaction (

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
salimmen1
salimmen1
salimmen1


عدد المساهمات : 898
تاريخ التسجيل : 05/07/2008
العمر : 41

Peopel who .. ( to complete sentences and also take advantage of the contributions in  order to generate debate and interaction ( Empty
مُساهمةموضوع: Peopel who .. ( to complete sentences and also take advantage of the contributions in order to generate debate and interaction (   Peopel who .. ( to complete sentences and also take advantage of the contributions in  order to generate debate and interaction ( Emptyالإثنين أكتوبر 27, 2008 9:50 am


People Who ...

Aim: To complete sentences and also take advantage of the contributions in
order to generate debate and interaction.


Time: 50 Minutes



Procedure: Teachers just hand out the following sheet with the heading

PEOPLE WHO ...

and tell the students they have to complete the sentences with realism-not just
adding on a grammatically correct ending.
PARK THEIR CARS ON THE FOOTPATH ...
WHO DON'T PAY TAX ...
WHO THROW LITTER ON THE GROUND ...
WHO GIVE MONEY TO CHARITIES ...
EAT CRISPS AT THE CINEMA ARE ...
WHO DRINK AND DRIVE ...
WHO TRAVEL A LOT ...
WHO SAVE LOTS OF MONEY ...
WATCH TV ALL DAY ...
GO TO THE OPERA ...
EAT FROG'S LEGS ...
CLIMB EVEREST ...
HUNT WHALES ...
EAT TOO MUCH ...
DRIVE TOO FAST ...
JUMP QUEUES ...
WHISTLE AT GIRLS ...
SMOKE IN PUBLIC SPACES ...
EARN A LOT OF MONEY ...
THROW THEIR OLD COOKER INTO A FIELD ...
SNORE ...
Etc .......... (Add more!)
NB: The idea is to get personal, individual endings.
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
Peopel who .. ( to complete sentences and also take advantage of the contributions in order to generate debate and interaction (
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
طموح Ambition :: المركز الجامعي عبد الحفيظ بوالصوف - ميلة - :: Department of English Language :: تقنية اللغة الإنجليزية-
انتقل الى: